Jumaat, 31 Disember 2010

Setahun lagi berlalu...



Alhamdulillah kita masih bernyawa untuk melalui setahun lg...
Selamat tinggal 2010, Selamat datang 2011..
Selamat tinggal kenangan 2010,
Semoga kenangan itu tak berulang lg di 2011..

Pahit manis 2010 menjadi sejarah,
Pahit manis 2011 bakal dilalui..
Adakah keadaan akan berubah?
Adakah tetap sama?
Mampukah kita lalui 2011 dengan lebih baik?

Semoga kita tabah lalui hidup ini....
jadikan kenangan pahit sebagai kekuatan,
kenangan manis sebagai motivasi,
hidup ini indah dengan segala yang berlaku....

Ya Allah,
Jadikanlah aku hambamu yg solehah,
Ingatkan aku andai aku terlupa,
Tunjukkan aku jalanmu,
bimbinglah aku dengan kebenaranmu,
Kuatkanlah hatiku,
Kuatkanlah imanku,
Pertemukan aku dengan hambamu...

Amin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan